torstai 1. syyskuuta 2011

Whiskey & Hairspray?


IMG_5164
IMG_5162
IMG_5184

En voi uskoo että nyt on jo torstai! Viikko on mennyt ihan älynopeesti, ja huomisen jälkeen alkaa viikonloppu. Mulla tulee kyllä olemaan aika normia kotona oloa/lagausta, herttoniemessä iskän kämpillä. Lauantaina tosin on teatteritreenit ^^
Noista ylläolevista kuvista saa vaikutelman, että mulla on ollut tosi tylsä viikko pukeutumisen suhteen, mutta oikeesti toi on kyllä tylsin asu mitä mulla on ollu tällä viikolla xD oon vaan ollut laiska kuvaamaan.
Tänään käytiin Lauran kanssa kahvilassa vaihtamassa kuulumisia ja käytiin kaupoilla. Oli taas ihanaa nähdä murua, pitkästä aikaa sitten taiteitten. Huomenna on ihanan rento päivä koulussa: mulla on vaan yks ussantunti! Ainut huono puoli on, että se alkaa jo 8.15!

Viikoloppusuunnitelmissa on ainakin:

♥ leffoja, ehkä Rosemary's baby, lainasin meinaan sen kirjastosta
♥ jäätelöä, ehkä sitä Lidlin ihanaa vaniljajäätelöä ^^
♥ soitto serkulle, josta en oo kuullut vähään aikaan
♥ valokuvailua
♥ saksan lukemista (;p)

Mitäs te meinaatte tehdä viikonloppuna??



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti