sunnuntai 23. syyskuuta 2012

NOSTALGIC

 

Kauhean nostalginen olo ollut viime aikoina. Kahdeksantoista kypsään ikään ollaan päästy, mikä tarkoittaa sitä että oon jo niin vanha, että voin kai jo aloittaa lauseen kliseellä"Silloin kun minä olin nuori...."
 Joten päätin tehdä aiheesta postauksen! Kuvissa siis minä 16 v. Ysin kevät ja jäätävä emoilu meneillään, huhhuh, :D Tosiaan, noista ajoista asti oon ollut mustahiuksinen. Harmi että kaikki 13-14-v. kuvat on toisella koneella, niistäkin olisi saanut jäätäviä teininostalgiaviboja.




Joo tää biisi, olin tohon niin koukussa että kuuntelin aina koulussa tylsillä tunneilla monta kertaa putkeen. (jep, ysillä koulu kiinnosti...) Nyt kun tota biisiä kuunteli pitkästä aikaa niin pakko myöntää että ihan hyvältä kuulosti, vaikka oonkin ollut niin pettynyt ko. bändin uudempaan tuotantoon että käytännössä lopettanut kuuntelun melkein kokonaan.



Pakollinen MCR-linkki! Mun nostalgisoinneista ei vaan selvitä ilman My Chemical Romancea.



                                                        Vähän on joo hiukset silmillä.



Tämän biisin muistaa ainakin ystäväni Riikka, jonka kanssa aina popitettiin musiikkia yhteisistä nappikuulokkeista koulun pihan nurkalla. Noita kitarariffejä sitten aina hoilotettiin käytävillä siihen asti että jollain meni hermot.



Jännää ajatella, kuinka paljon elämä on noista ajoista muuttunut. Nykyään on sentään tohon verrattuna eri opiskelupaikassa, elämässä paljon uusia ihmisiä ja jopa porukoiden luota muuttanut pois. Kauheen paljon tapahtuu suhteellisen lyhyessä ajassa, vaikka yleensä sitä ajattelee elävänsä ns. rutiinielämää joka on tosi tylsää ja kaavamaista :)
Ihan kiva fiilis kun huomaa että jotenkin edes päässyt elämässä eteenpäin!
Menipäs yllättävän filosofiseksi siihen nähden, että postaus alkoi emokuvilla ja escape the Fatella.

Hyvää sunnuntaiyötä! Ps. Koeviikot on ihania, silloin kun sattuu olemaan vain kolmena päivänä koe, ja yhden koepäivistä kipeenä :3 Nyt kun vielä pääsisi kursseista läpi niin voisin levänneenä ja iloisena palata lukiolle!
Pps. Ensimmäisten kelatukien kunniaksi vähän shoppailin syysvaatteita, kuvia seuraa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti