sunnuntai 3. helmikuuta 2013

And after all you can only blame yourself


Takana on kiertelemättä kaamea viikko! Onneksi viikonloppu pelasti kettuuntumisen ja turhautumisen putkelta, alkoi jo ottaa itteäkin päähän oma sameoldshiteveryday-mentaliteetti. Tuntuu että nyt oon taas vähän enemmän kiinni asioissa, viime viikon stressi, kipeenä olo ja väsymys oli jotain niin puuduttavaa ja turruttavaa, etten oikeastaan jaksanut tehdä muuta kuin katsoa jaksotolkulla Gossip Girlia.

Viikonlopun reissuille ei kamera päässyt mukaan, joten kuvasaldona ihania samsungräpsyjä, fuck the quality jne.  Alla on pari kuvaa viikonlopun bilemeikistä, joka mun mielestä kerrankin onnistui!
Uskaltauduin jopa laittamaan poskipunaa, vaikka oonkin aina pelännyt että se saa mut näyttämään vähemmän kalpeelta (jep, mulla on joku draculafiksaatio). Kaulassa tekokarvapuuhka jonka ihan itse ompelin. Oon niin ylpeä itestäni koska oon ollu ihan toivoton käsitöissä ja just niitä tyyppejä jotka yläasteen kässätunneilla katkoi miljoona neulaa ompelukoneesta ja sen jälkeen häiritsi kaikkien muiden keskittymistä. 


Nyt alan olla niin jäätävän väsynyt että pakko mennä nukkumaan! Onneksi huomenna ei oo koulua, vaan lähen stadiin taas jälleen hengailemaan iskän kanssa :)
Voimia maanantaihin murut <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti