tiistai 16. heinäkuuta 2013

Uudet hiukset!



Tadaa! Kuvanlaatu ei ole kehuttava, mutta koska itse oon niin innoissani mun uusista hiuksista niin oli pakko tulla jakamaan tämä ilo teillekin! Muutos ei ehkä oo mitenkään hirvittävän iso, lähinnä   mulle itelleni, koska vaalennusprosessi on kestänyt lähes koko kevään ja kauan kaivattu lopputulos on nyt vihdoin saavutettu! Järkkärillä on lisää kuvia noista hiuksista, mutta näköjään vetyperoksidilla oli välitön vaikutus mun aivoihin ja lahjakkaasti unohdin kameran faijalle!

Eipä mulla muuta jännempää asiaa, viime päivinä on ollut vähän rennompi aikataulu treenien ja töiden suhteen, joten oon vaan chillannut ja herätellyt henkiin vanhaa addiktiota Beck-leffoihin.( Sen lisäksi että rakastan kaikkia ruotsalaisia rikosjuttuja (Jens Lapidus-pakkomielle yms.), Beckeissä on myös loistavaa, kieroutunutta huumoria, ja riikinruotsia on ihana kuunnella. Mikael Persbrantin osuutta addiktioon en myönnä! ;)

Ha det bra, muruset!


4 kommenttia:

  1. Hooooh, nyt on tullu telkkarista myös pari jaksoa ruotsalais-norjalaista poliisisarja Siltaa, se jos mikä on koukuttava!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oijdå! Oon kans lukenut siitä kehuja, pitäis kyllä tsekata, sen verran mielenkiintoiselta vaikuttaa :D (ja hämmentävää on se, kuinka nopeasti jenkit on taas onnistuneet tekemään oman version, saakeli kun niiden pitää aina tarttua siihen, minkä pohjoismaalaiset tekee hyvin!!)

      Poista
  2. "...mutta näköjään vetyperoksidilla oli välitön vaikutus mun aivoihin" :DD Oot ihana. <3

    VastaaPoista