tiistai 18. helmikuuta 2014

10 parasta biisiä nyt

Terveisiä sängynpohjalta! Joku kiero flunssa iski nyt kyntensä muhun ja nyt oon sit täällä enkä pois pääse (yhyy), joten mulla on aivan helvetin tylsää. Mun on oikeastaan jo pidemmän aikaa pitänyt tehä tämmönen musiikkipostaus, mutta faktahan on se, että oon yleisesti tosi laiska ettimään hyvää musiikkia ja usein kuuntelen vaan niitä samoja biisejä jotka oon joskus vuonna nakki ja muusi ladannut puhelimeen. Viime aikoina oon kuitenkin löytänyt niin hyvää musiikkia että huhhuh, ja siksi mun onkin pakko päästä jakamaan näitä nyt teidän kanssa...


Tämän biisin kuulin vasta muutama päivä sitten, kun Salla soitti sen mulle (kiitosta vaan, muru!), mutta oon nyt jo niin koukussa siihen että kuuntelen monta kertaa päivässä, haha! Muutenkin tää biisi jotenkin yleisesti kuvastaa mun musiikkimakua tosi hyvin. Ja noi sanoitukset. :D


Tää on kans osastoa "kuuntelen 24/7". Rakastan David Lynchin elokuvia, ja mun mielestä tässä biisissä on jotain tosi samanlaista tunnelmaa, kun niissä elokuvissa. Ei voi muuta sanoa, kun että äijä on raivostuttavan nerokas :)


Rakastuin tähän biisiin ihan uudella tavalla kun kuulin tän Lars von Trierin uuden Nymphomaniac-leffan trailerissa. Tää on ihan täydellinen lenkkeilybiisi (ja Nymphomaniac must see-elokuva!)


Tän bongasin True Blood-sarjasta (johon oon muuten vuosisadan koukussa). Kannattaa muutenkin tsekata ko. sarjan soundtrack, jos on yhtään samanlainen musiikkimaku kun mulla...


...tässä siitä vielä toinen todistuskappale. Tätä voi kutsua varmaan jo pakkomielteeksi, sillä oon nyt jaksanut kuunnella tätä biisiä kolmen tuotantokauden ajan joka helkkarin jakson alussa ja sen lisäksi käyttämään ko. biisiä myös teatteridiplomini avausbiisinä, joten. Enough said.


Koska Putro. Tää on mun mielestä yks Putron parhaista biiseistä ihan jo pelkästään noiden sanoitusten perusteella.


Joo, Lynchiä tulikin jo hehkutettua tuolla aiemmin. Tykkään tästä biisistä erityisesti, koska tässä on jotenkin häiritsevä tunnelma!


Häiritsevästä tunnelmasta puheen ollen. :D Tää on kans mun mielestä yks Rammsteinin parhaista biiseistä!


Hey little sister shotgun! Haha mun mielestä nää sanat on vaan niin parhaat.


Ihan mahtava biisi, varsinkin toi alun dialogi. Mun suuri haave edelleen on oppia imitoimaan ton naisen ääntä, se on jotenki tosi raastava :D On se hyvä että on tavotteita elämässä.
"Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of ya!"

-Nyt takaisin koisii, hyvää tiistai-illanjatkoa murmelit!

2 kommenttia: