torstai 3. huhtikuuta 2014

20's



Olin viime viikonloppuna äidin ystävän syntymäpäivillä äidin avecina! Teemana oli 20-luku, ja olin arvatenkin ihan fiiliksissä teemasta! Yllä vähän kuvaa mun asusta/meikistä. Huomatkaa erityisesti tuo DIY-hiuspanta. Sain nerokkaan idean vääntää tuollaisen kaulakorusta noin puolta tuntia ennen lähtöä! Ja ihan mukavastihan se tuohon asuun istui!


Oli muutenkin tosi onnistuneet juhlat, ja ihanat tarjoilutkin. Toi Caesar-salaatti oli ihan taivaallista, ja lohi myös! Jälkiruoaksi oli kaikkia ihania kakkuja, joita en meinannut jaksaa juuri syödä, saati sitten kuvata, kun söin niin paljon noita pääruokia, haha!

P.S Mulla on ollut ihan hullu vuorokausirytmi tässä viimeisen kahden päivän aikana. Eilen illalla lähdin teatterilta läpimenosta suoraan Tampereelle, tänään aamulla Nätyn pääsykokeisiin, ja illaksi taas takaisin teatterille. En oo varmaan ikinä ollut näin väsynyt (ja toisaalta tyytyväinen). Kiitokset ja terkut vielä Piia-musulle joka majoitti mut Tampereella, harjoitteli mun kanssa pääsykoetehtävää ja seikkaperäisesti vielä ohjasi mut paikan päälle! Pusuja!
 Nyt fiilistelen yksin himassa Rocky Horror Picture Show:n soundtrackia ja laulan täysillä mukana lempibiiseissä (onneks oon yksin, en haluu tappaa ketään sydänkohtaukseen). Mun salainen unelma on jo monta vuotta ollut päästä näyttelemään kyseiseen musikaaliin! Maybe one day!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti