lauantai 19. marraskuuta 2011

I get sick with this sunshine

motley
no mur
038

043


053
kissakynnet ^^
071


074
Roosan kanssa käytiin juomassa kanelilattea... omnom
060


068


kahviiii
hiustentappoilma ;<
kahviroosa
rawwr söpö Rose

Terve taas!
Kuvista voikin päätellä mitä oon tehny tässä viime aikoina, elikkäs aika normia ja rentoa on ollut (paitsi että harkat + koeviikko ens viikol).
Tänään olin stadissa shoppailemassa kamujen kanssa ja käytii kans kattoo uusin twilight (josta en kyl erityisemmin tykännyt mutta...anyways). Löysin tosi söpön bilemekon kakkosristeilylle, joka on jo kahen viikon päästä! ^^ En malttais odottaa. Yks stressinaihe vähemmän myös, koska mun vanhojentanssimekko on nyt tilattu. Ainaki kuvissa se näytti ihan täydelliseltä, et toivottavasti sit livenä näyttää samalta!
Joo-o, oon iha yliväsyny ku menin tosi fiksuna joskus kaheksalta nukkuu ku olin iha kuollu ja aattelin fiksusti et nukun varmaa ilosesti aamuun mut sit heräänki parin tunnin pääst et tervehuomenta en nukukaa salee koko yönä.... Ja tässä dataan vaikka kokeisiinki vois ehkä lukee.
Mut nyt meen nukkuu koska en enää osaa ilmasta itteeni kirjallisesti näi väsyneenä.

ps. Hardcore Superstar + yödataus = rakkautta! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti