torstai 14. kesäkuuta 2012

For a little moment everything was painfully perfect


addikti :P

niinku näkyy oon naisten suosios

Jööö oltii Meritan kaa kuvailee tossa yks päivä ja kaikenlaista jännää materiaalia saatiin! Ja hyvät naurut kuten aina kyseisen tyttösen matkassa. Tylsää ei tule. ;)

     Elsan kesäilmeet. Elsa on hölmö. Elsa näyttää tyhmältä. Elsa on muru.

Mötley crüen keikastaon nyt aikaa viikko ja yksi päivä. Hassua että se on nyt ohi, en nimittäin ikinä ollut mitään keikkaa odottanut noin paljon. Ja odotuksen arvoista olikin. Sekä Mötley että lämppärit Hardcore Superstar ja Crashdiet oli _loistavia_. Myös jatkot kera Jack Danielsin ja Jatkojenjatkot oli mahtavat, päivä oli oikeastaan ihan täydellinen. Sen verran vielä hehkutan että seittemän tunnin jonotuksella pääsin tokaan riviin eli näkymätkin oli hyvät ;)
Kuvia en valitettavasti saanut, oon kelaillu et pitäis hankkia ihan keikkakuvausta varten sellanen pieni digipokkari!

Sit vielä loppuun päivän pakollinen angstaus; oon ihan yliturhautunu siihen, miten voimakkaasti reagoin asioihin. En osaa mihinkään suhtautua neutraalisti vaan voimakkaat tunnereaktiot on kaikessa aina mukana eli oon välillä adhd riemuidiootti ja välillä taas jäätävä masispaska. Kaiken lisäks asiat on yleensä pieniä, iloitsen kauheesti etukäteen ja sit seuraavassa sekunnissa itken koska "kaikki tulee varmasti menemään taas perseelleen..."
Mua onki pienestä pitäen kutsuttu dramaqueeniks ja jotkut kaverit käyttää nimitystä edelleen :D heh!

Noniin, sainpahan purettua ärsytykseni tänne! Johan helpotti :)

Nyt oon niin väsyny että pakko mennä nukkumaan! Adios!




Forget the names, remember romance

... live for that slogan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti