tiistai 19. kesäkuuta 2012

Lovely/Lonely?


Hello darlings!
Käytiin tänään Meritan kanssa vähän shoppailemassa, ja vaikka mun rahatilanne onkin tosi "loistava" nii löysin anyways kaikkea kivaa alennusmyynneistä!
Äiti osti mulle kesän alussa ton Mötley Crüen the Dirt-kirjan, jonka sain tänään luettua loppuun! Toi oli kyllä iha loistava kirja, parhaita mitä on vähään aikaan tullut luettua :3 Olin niin surkeana ku toi  loppu että stadista tarttui mukaan Nikki Sixxin Heroiinipäiväkirja. Tykkäsin jo tota Mötley-kirjaa lukiessa Nikkin kirjotustyylistä joten enköhän diggaile tostakin.


 Myös mun viime viikolla tilaama HM-paketti saapui ja sain vihdoin noi ihanat pilottilasit + vähän lisää eläinkuoseja vaatekaappiin ;)




   Viime viikolla Jennalta ostamani "nahka"hame!


 
GTn urheilurintsikat, nyt elän toivossa että noi jotenkin jännästi parantaisi mun liikuntamotivaatiota! Toinen motivaatiomoottori onkin sitten napakoru, jonka aattelin ottaa loppukesästä :)
Noiden lisäksi ostin myös vähän alusvaatteita ja perus mustan löysän trikookesämekon!
Shoppailu on kyllä niiin piristävää! Nyt rahatilanne näyttää huonolta mutta oon huomenna menossa mummille siivoomaan! Sitten pistänkin vähän rahaa säästöön, ja ehkä pääsen myös rei'ittämään korvia taas lisää! :D jee!

Ihme kyllä väsyttää jo taas, vaikka oonki menny joka ilta kahelta nukkuu ja heränny 11 maissa :D unirytmi on siis lievästi perseellään! No, ei se mitään, kesää on vielä paljon jäljellä!

Siitä tulikin mieleen, että mun summer must-lista on edistynyt aika kivasti ;)
Kerrankin tuntuu, ettei kesä mene ihan hukkaan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti