tiistai 1. tammikuuta 2013

Sorry gotta go, you see my house is on fire


Huhhuh suorastaan kuin oon ollut jäätävän laiska päivittämään blogia viime aikoina. Suurin syy löytyy meidän rikkoutuneesta sähkö- ja nettikaapelista, joka on nyt ilmeisesti korjattu koska datailu onnistuu taas. Oon kyllä ollut myös itse laiska kuvailemaan, ylläolevat on parin- kolmen viikon takaa. Well, I'm back now, uusi vuosi ja uudet kujeet ;)
 Loma on mennyt kerrankin lomaillessa, yleensä oon sellane ylisosiaalinen adhd-apina, etten pysy paikallani edes silloin kun kroppa ja psyyke huutaa hoosiannaa ja todellakin olisi tarvetta kaivautua peittojen alle hyvän kirjan kanssa. Voin siis sanoa saavuttaneeni jotain, laiskottelemalla, tekemällä pitkiä kävelylenkkejä ja tietenkin katsomalla loistavia elokuvia. Loman aikana on tullut katsottua mm. Manaaja uudelleen, Rosemary's  Baby, Pulp Fiction, Death Proof ja Uhrilampaat (once again).
 Ainut huono puoli lomailussa on ollut se, että on ollut ihan liikaa aikaa ajatella asioita. Onneksi oon keksinyt loistavia keinoja päästä pois ylianalysointi-panikointi-kierteestä, näitä mm. musiikki, elokuvat ja liikunta. Oon ihastunut luisteluun, ja lomalla oon parikin kertaa jo ehtinyt käydä pyörähtelemässä jäällä. Jännä juttu, meinaan oon aina vihannut yli kaiken talviurheilulajeja. :D

 

Yllä vielä yksi parhaista v*tutuksentorjumisbiiseistä :D

~to be continued

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti