torstai 26. syyskuuta 2013

Business

IMG_2981

IMG_2975

Heippahei!
Mulla on näköjään erittäin huono tuuri (tai vastustuskyky) sillä oon jälleen sängynpohjalla, tällä kertaa jonkun infernaalisen tappoflunssan kourissa. Kuten äiti viisaasti totesi, oon näköjään liittynyt virallisesti "tunnollisten", lomalla sairastavien ihmisten joukkoon, koska noin viikon pituisesta lomastani oon tähän mennessä ollut noin päivän terveenä! Nojoo, kai tää tästä pikkuhiljaa hellittää, ja kaiken ylppäristressin jälkeen lepo tekee hyvääkin!

 Nyt kuitenkin asiaan, eli noihin ylläoleviin asukuviin. Oon aivan rakastunut kynähameisiin, varsinkin tohon mustaan, koska se on vaan niin helppo yhdistää kaikkeen. Samoin H&M:ltä tilattu bleiseri kuuluu jo mun vakiounivormuun. Jotenkin oon vaan viime aikoina hurahtanut klassisiin vaatteisiin. Niissä on usein mun silmää miellyttävä, kivan naisellinen leikkaus. Ne on myös helppo yhdistää mihin tahansa vaatteisiin, vaikka vähän rennompiinkin, jos haluaa välttää business-efektin! :)
Huomasin muuten noita blogin tilastoja katsellessani että kävijöitä on aika paljon muualtakin kuin Suomesta, joten ajattelin tästä lähtien referoida postauksen loppuun tekstin myös englanniksi. 

translation: I finally decided to write in english as well. Today has been such a boring day. I'm really getting tired of lying in my bed all day. It seems like I've caught a cold again, and it really pisses me off, because I cannot enjoy my vacation properly. Anyhow, here are some Outfit of the day-pictures. I've really fallen in love with classic clothes, like high-waisted mini-skirts and blazers. They are so feminine and easy to mix with other clothes.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti