sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Niin vain kävi, lempi voitti, järki soimas, äiti moitti, hullu tyttö väärän miehen saa



 
Tänään on täydellinen sunnuntai-aamu. Samuli Putron biisejä Youtubesta, aamukahvia ja bloggaamista.
 

 Myöhemmin aion pitää kiinni uudesta sunnuntairutiinistani, eli luvassa on kasvonaamio ja manikyyri! On muuten ehkä paras rutiini joka mulla on!


 
Viikonloppu on mennyt kiireisesti. Perjantai-iltana olin kokouksessa Helsingissä ja eilen tätini väitöstilaisuudessa , ja sen jälkeen loppukaronkassa ravintolassa. Oli aivan ihanaa nähdä varsinkin serkkuja, toisen kanssa ehdittiin jopa shoppailla vähän tilaisuuden ja illan juhlan välillä! Reissulta jäí mukaan ensimmäisissä kuvissa esiintyvä valkoinen paita! Mun vaatekaapissa ei oo varmaan mitään valkoista tällä hetkellä, joten kyseessä on extreme-tilanne, mutta mä oon aivan rakastunut tohon paitaan!
 
 
Viettäkää rentouttava sunnuntai, raksut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti