keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Shameless Offtopic

Viime postaus meni niin leffafilosofoinniksi että jäi viikonlopun kuvasaldo koneen kätköihin. Jennan kanssa laittauduttiin kaikessa rauhassa, oli kivaa ja rentoa kuunnella musiikkia ja alotella kevyesti.
Hehe ainut kuva jonka otin tosta mun lookista on tossa alla: eheh ihme Dracula-bride :D


Tollasen paidan ostin perjantaina Carlingsista kun oltiin tyttöjen kanssa shoppailemassa. Tykkäilen oikeen kovasti :) Olin haaveillut tosta jo aiemmin mutta nyt oli alennuksessa niin oli kyllä pakko ostaa! Toi on kyllä nii perus-muotiväri että melkein vituttaa kun kaikilla kävelee jotain viininpunaista kadulla vastaan. Mutta henkilökohtaisesti en osaa käyttää muita värejä kun punasta ja toi tummempi punainen käy paremmin syksyyn kun sellainen perus-kirkkaan-verenpunainen!

Jennan meikit oli houkuttelevan näkösiä :)
Sitten to the main-subject! Sannin kanssa tehtiin mulle vihdoin kauan haaveiltu rustokoru! Sattui oletettua vähemmän ja nyt oon ihan supertyytyväinen! Kauhea lävistyskuume kyllä iski. Ei vaan voi näyttelemisen takia naamaa kauheesti rei'itellä. No, uhrauksia pitää tehdä.


Siinähän se komeilee, HM:n bling-korujen kanssa. Hahah joku miekkonen kyseli baarissa että onko noi aitoja timantteja. Vastasin sitten lähes pokkana että juujuu, tottakai, mafiavaimo suoraan Italiasta kun olen.
Ei näin. :D
Nyt loppuu kyllä mun höpinät tältä päivältä. Menen hankkimaan taas yhdet vajaat yöunet kun toi korupirulainen on toki juuri sillä puolella kun minkä päällä oon tottunut nukkumaan.
Bonne Nuit!

Ps. Päätin kirjoittaa keväällä Ruotsin lisäksi ranskan enkä saksaa, niin kuin alunperin ajattelin. (Saksa siis seuraavana keväänä). Merde!
Nään jo painajaisia ranskan ylppäreistä. Mutta joo, paljon vaan ranskalaisia draamaleffoja kehiin. Onneksi rakastan ranskalaista elokuvaa!

2 kommenttia:

  1. Hei sulla on oikeasti ihana blogi! Tykkään ihan älyttömästi:3 Kaikki kuvat sun muut! Aivan ihana ja oot tosi kaunis <: Liityin lukijaksi ((:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heijj kiitos paljon! :)<3 kommenttisi piristi lagista päivää :D tervetuloa lukemaan!

      Poista