maanantai 23. joulukuuta 2013

Aika chillata!

Otsikko saattaa näyttää hiukan itseironiselta niiden mielestä, jotka ovat viime aikoina viettäneet aikaa kanssani! Joulukuu on nimittäin mennyt aika lailla stressatessa. Joka tapauksessa, koulukiireistä ja joululahjojen metsästyshössäkästä huolimatta välillä on ollut aikaa rentoutumisellekin...


Mun on välillä erittäin vaikea motivoida itseäni opiskelemaan. Oon vähän turhan mukavuudenhaluinen, enkä jaksa istua kauaa kirjoituspöydän ääressä tehokkaasti opiskellen. Pikku hiljaa oon oppinut huijaamaan itseäni lukemaan tekemällä sen jossain mukavassa paikassa: esimerkiksi ylppäreihin oon tähän mennessä lukenut eniten kahviloissa. Hissan abikurssin kokeeseen motivoin itseäni lasillisella punaviiniä, kynttilöillä ja tyynykasalla!


Vähän aikaa sitten käytiin Ronjan kanssa Helsingissä joululahjaostoksilla. Shoppailun jälkeen oli kiva levähtää teekupin kera, The Housessa joimme aivan taivaallista teetä, jonka makua en kyllä valitettavasti muista!


Noniin, ja aika tehdä pieni tunnustus. Olen jälleen koukussa. Yläasteella hurahdin täysin kyseiseen sarjaan (kaverini Tuukan suositeltua sitä, kiitos vaan!) Viime viikolla tein sen virheen, että aloitin ykköskauden ensimmäisestä jaksosta koko sarjan uudestaan. Ja arvatkaapas vaan, mihin olen käyttänyt lomani ensimmäiet päivät... 


Tänä vuonna onnistuin omasta mielestäni löytämään näteimmät joululahjapaperit moniin vuosiin! Silkkinauhat löytyivät Tigerista euron/rulla, ja lahjapaperi Suomalaisesta kirjakaupasta. Loput lahjat pakkasinkin sitten perinteisesti sellofaaniin. Niistä ei nyt kuvia siltä varalta, että joku perheenjäsen sattuisi kurkistamaan blogia ennen huomista ;)

Nyt palaan takaisin lämpimän peiton alle kera teekupin ja avaan taas telkkarin... Iloista joulunaikaa, murut! :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti