maanantai 30. joulukuuta 2013

Sisustusjuttuja

sisustus1


Vanhemmillani sattui pyörimään nurkissa tarpeeton lasivitriini, joten he lahjoittivat sen minulle. Äiti kävi tänään kuskaamassa kaapin mun kämpille, ja ilta onkin kulunut mukavasti sisustellessa. Vitriinin ylähyllylle järjestin hajuvesikokoelmani, joka onkin jo aika mittava... :D

sisustus3


Olin myös hieman kyllästynyt siihen, että kaikki elokuvani ovat nykyään vaatehuoneessa (koska niitä on aivan, no, helvetisti, kuvassa noin 10% mun kaikista dvd:istä...). Mun mielestä dvd:t on kivannäköisiä, joten asettelin muutaman suosikkileffani myös vitriiniin. Mulle dvd-hylly on sellainen juttu, jonka tsekkaan ensimmäisenä, kun olen käymässä ensimmäistä kertaa jonkun ihmisen luona.
Leffamaku kertoo paljon.

sisustus2


Mulla on jo pitkään ollut sellainen unelma, että sitten kun oon kolmekymppinen ja mulla on joku upea asunto jossain, niin haluan ehdottomasti kunnon juomakaapin, josta voin sitten kaadella drinksuja vieraille :D No, tämä on ihan hyvä alku. Viskipaukku, anyone?

sisustus4


sisussuu


Äiti toi myös pari pikkulaatikostoa, jotka on aivan superkäteviä mulle, koska onnistun aina hukkaamaan kaikki pienet tavarat, esim. meikit, laturit, johdot, yms!

collagepiisami
Jospa viimein saisin pidettyä mun massiivisen kosmetiikka-arsenaalin kuosissa...
IMG_7258

Ja viimeisenä: ihana ysärilamppu ysärilapselle! Mahtava joululahja faijalta!


Ps. Käytiin tänään Eevan kanssa kiertelemässä kirppareita ja löysin jotain aivan superihanaa...
Mutta siitä lisää myöhemmin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti