tiistai 27. maaliskuuta 2012

cherry kiss


Hejsan mina vänner! joo-o, koeviikko alkanut, ruotsin koe huomenna ja sen huomaa! xD nojoo, lukumotivaatio tosin huitelee jossain teillä tietämättömillä, et saas nyt nähdä mitä tästäkin tulee! Koulun jälkeen kävin kirjastossa, puhtaasti opiskelutarkotuksessa. (ja okei, kattomassa löytyiskö leffahyllystä yhtään Beck-leffaa! Rupes tekee mieli kattoo joku Beck ku ruotsinkuuntelussa kuulin riksvenskaa.) Mut siis anyway, menin kirjastoon lukemaan ruotsia, ja sitte huomasin että  Kira Poutasen uus kirja oli tullu pikalaina-hyllyyn ja mun oli _pakko_ lainata se vaik tiiän et se romuttaa mun viimesetki lukuaikeet! Mut oon halunnu lukee ton vaik kuin kauan!

Tossa ylempänä kuvia mun tänpäiväsestä asusta, kerranki innostuin kokeilee jotai erilaista! Ilahduin myös että tolle huulipunalle löyty hyötykäyttöä, meinaan ostin erehdyksessä tommosen viininpunasen kun alkuperänen tarkotus oli löytää ihan kirkkaanpunainen. Huomasin, että toi tummempi sopii tosi hyvin ton topin kanssa, joten jotain käyttöä silleki siis jatkossa! Oon muutenki tykästyny nyt tollaseen viininpunaiseen väriin, ja haluisin ainakin kynsilakan löytää tota sävyä myös!


Nyt on kyl pakko mennä lukee ruotsia vaik ei yhtään innostais! Tsemppii kaikille kokeisii ja yrittäkää relaa välillä! ;)

2 kommenttia: