keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Feeling like summer

Tänää on ollu nii ihanan aurinkoinen ja keväinen päivä, että fiiliski on ollu korkeella vaikka oonki viel vähä kipee. Teatteriharkat sitte vielä vahvisti tota fiilistä, joten ihan kiva päivä ollu! Oon muute huomannu et kevään tullessa kuuntelen yleensä aina vähä raskaampaa musiikkii, tänäänki kuulokkeissa soi Bring me the horizon pitkästä aikaa :D toisaalta tekee hyvää myös pehmoilla, löysin mun soittimen kätköistä the Frayn You found me-biisin uudelleen ja oon nyt iha inlööv.

absofuckinglutely serious!

Hahah Elsa söpöilee tossa vieressä, sen ilme oli näkemisen arvonen ku söin karjalanpiirakkaa :DD
Ostin btw noi uudet aurinkolasit hm:stä ku olin kaikki vanhat onnistunu johonki heivaamaan, salee muuton yhteydessä...? Siitä tuliki mielee et mun huone on siisti nyt ekaa kertaa varmaa puolee vuotee, et voisin täs jotai sisustuspostausta kehitellä.
Mutjoo, voisin mennä nyt nukkuu, koska huomenna esitys! Ootan jo iha intona.
Vinkkinä vaa, et riivatun lapsen näytteleminen ei kyl oikeestaa auta kurkkukipuun! Helvete, saas nähä kuuluuko musta huomenna muuta ku pihinää ;)

2 kommenttia:

  1. Sulla on jotenki kivan persoonallinen blogi, ja oot tosi kaunis :3 en yleensä tykkää tummasta ulkoasusta mut tää on tosi jees!

    VastaaPoista