perjantai 2. maaliskuuta 2012

still alive!

Joo-o. Olin varma että tää parin kuukauden tauko olis ollut se tappava laukaus mun blogille, mutta johan nyt tässä kirjoitellaan keskiyöllä ihan kikseissä. Ja hei, tarvitsenhan mä paikan jossa jauhaa leffoista. Itse asiassa leffa nimenomaan palautti osittain mun kirjotusinnon, katoin just Cape Fearin ja sitä piti tulla vähän hypettämään. Joten aattelin samantien kyhätä postauksen.
Blogin henkiinheräämisen kunniaksi, ja blogimaailman viimeaikaisen buumin merkeissä ajattelin nyt kertoa muutaman random-faktan itestäni, mahdollisten uusien lukijoiden (yritän kovasti olla optimisti) iloksi. Ja teidän muidenkin, of course. Oon ilonen jos joku vielä tätä lukee vaikka tosi kuollutta onkin ollut.
Well, let's start.

1. Harrastan teatteria

viimeisimmässä roolihahmossa, Betty Parris, Tulikoe


"riivattuna" Tulikokeen harjoituksissa

Alotin teatterin ku olin 7-luokalla, eli oon harrastanu sitä 4,5 vuotta! Tällä hetkellä en muuta harrastakaan mutta kyllähän toi vie aikaakin ihan mukavasti varsinkin ennen esityksiä. Mut vaikka treenaaminen on joskus rankkaakin nii teatteri on kumminki just sitä mitä rakastan tehä.

2. Elsa on mun silmäterä.

kuva kertoo kaiken.

3. Rakastan kynsien laittamista


kynsilakkoja on kerääntynyt ihan kiva määrä siis.

4. Oon koukussa pepsi maxiin

Koulun limuautomaatti vaan pahentaa asiaa, kelatkaa nyt et raahaudutte kouluu jonnekki ranskantunnille puolikuolleena ja sit näätte limuautomaatin............. Mut älkää nyt vaa tehkö mitää oppilaskunta-alotteita limuautomaattien poistamiseks! seriously, en pärjää ilman mun kofeiiniaspartaamilitkua. Porukat vihaa mun addiktiota mut perustelen sitä sillä etten polta tupakkaa. :D

5. Tykkään tosi paljon Tim Burtonin ja Martin Scorsesen leffoista. Muita ohjaajasuosikkeja on Sofia Coppola ja Guillermo del Toro.

Sleepy Hollow by Burton

6. Oon viime aikoina ihastunut Ryan Goslingiin, joka on sekä loistava näyttelijä, että toooosi kuuma.

7. Nauran omille vitseilleni, mikä on sekä noloa että ärsyttävää mut en vaan voi lopettaa, varsinkaan väsyneenä tai tiettyjen ihmisten seurassa :D

8. Oon koukussa facebookkiin ja ilahdun aina kun joku lähettää mulle kaveripyynnön.

9. Rakastan kauhuleffoja, mut en voi sietää Saw-tyylistä kidutussheissea (Saw-elokuvia en oo ees nähny)! Mun mielestä ne ei oo kauhua, vaan kokonaa oma genrensä.



The Shining on paras! Toivoisin että tästä tehtäis joskus teatteriversio ja saisin näytellä Shelley Duvallin roolin (vas. kuvassa). Leffassa on siis ihan upeat näyttelijät ja muutenkin loistava elokuva :)¨

Siinäpä pari juttua musta nytpä meen nukkumaan!
Nukkukaa te hyvin ;D

2 kommenttia:

  1. Ooo hei kerranki mies josta me ollaan samaa mieltä et se on kuuma!! ;) Hihii huomen nähää :DD

    VastaaPoista